DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

8/28/2006

Gunes Yatak Takimi



Bu benim aradantel takimlarimdan birisi. Ben yandim siz yanmayin, kendilerini utulemesi sorunludur. Annemin ordurdugu bayanin da "aman da ne kolay" diyerek ordugunu sanmiyorum. Minik motifli, akilda tutmayi gerektirecek bir zorlugu yok ama , ip kopar, yeni basla, iki dakika sonra bir daha tekrarla ile bu takimi nasil bitirmistir kimbilir. Benim zaten dantelde butun orulen parcalarin degerini anlamam, bu takimi ilk utuledigim an ile cakisir. Kendileri su an, bohca icinde, sandik beklemeye devam ediyor. Iki kere kullandim, dayanamadim Turkiye'ye gonderdim. Niye anlattim, yok illa kolay ormesi, yapicam diyen olursa sonradan gelip de sikayetlenmesin. :) Allahtan diger takimlarim butun; birini burada paylasmistim.
herkese iyi haftalar.

Labels: ,