DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/06/2005

Gul Aradantel Takimi



Bu benim en cok sevdigim aradantel takimim. Annem ben daha ilkokula giderken yaptirmisti. Oyle cok sevdim ki, bir parca da olsa ben de yapmis olayim diye, bu ornegi kullanarak Hint Gulu tepsi ortumu yaz tatilinde bir haftada ormustum. O zamanlar kuka basina gore ucretlendirme yapiliyordu, yanlis hatirlamiyorsam. Simdi de boyle degil mi? Bilen var mi simdi bir kukayi ne kadara oruyorlar?

Iki gundur dusunuyorum, kartopu fiskosu o paraya nasil satiyorlar diye. Aklima bin turlu kotu sey geliyor, olur ya calinti filan olur ne de olsa sokakta satiliyor. Eminonu'ne gidip de goren olursa bu dedigim fiyatlara bana da haber versin lutfen. Gozum o kadar cok kalmisti ki, buradaki arkadaslara ev hediyesi olarak alip getireyim diye. Sonra dantel kullanmak istemezler belki diye baska seyler almistim.

Labels: