DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

2/12/2006

Basak Yatak Ortusu



Anneannemin sonradan ordugu yatak ortume baslamadan once yatak ortusu olarak ormeye karar verdigi ornek iste bu.Bu yatak ortusunun bitmis halini buradan gorebilirsiniz. her ne kadar tamamlanmadiysa da elimizde birkac parcasi kalmis tabiki. Gecen hafta bir parcasini yastik olarak bloga eklemistim. Simdi ya bu yastigin kenarlarini sokup bir parca daha orerek, dort parcadan ortu yapacagim; ya da bu tek parca yastik olarak kalacak ve ben elimdeki iplerle bu parcalardan yapip, artik ortu mu olur, seccade mi yoksa bebek ortusu mu neye yeterse onu bitirecegim. Galiba bu gidisle ben bu parcalari karar verene kadar oyle kenarda birakmaya devam edecegim. :))) Altta Nalan'in da bloguna ekledigi semayi gorebilirsiniz. Benim ustteki parcalarimla tek farki karenin tam ortasindaki dortlu gobek. Bitince cok farkedilecegini sanmiyorum.

Labels: , , ,