DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/08/2007

Lale Dantel Kirlent ve Pasta Susleme




Cok uzun zaman olmus dantel yastik eklemeyeli. Vitrin danteli veya tek koseye cicegi yaparak mutfaklarin camli dolaplarina da kullanabileceginiz bir dantel.
Herhalde bayram heyecani ve hazirliklari baslamistir cogunuzun evinde. Biz birgun fazla oruc tutarak Cumartesi gunu yapcagiz bayrami burada; ay hesaplamalara gore Cumartesi diyor Ottawa icin. Burada pek kalabalik olmadigimizdan fazlaca bir baryam hazirligimiz da yok. Bu pastayi yeni basladim susleme kursunda yaptim; benim bayram hazirligim bu olacak herhalde. Yapsam yapsam bir pasta yapabilirim. Aslinda kurs baslarken buradan resimlerle yapim asamalarini anlatmayi arzuluyordum ama ne kadar anlatirsam anlatayim gozunuzle bir kere gormek gibi olmayacagini ilk derste anladim. Gercek kekte gulleri renkli de yapmayi planliyorum.
Simdiden herkese kolay gelsin diyorum, bayram oncesi gorusmek uzere.

Posted by Picasa

Labels: