DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/23/2007

Boyama denemem




Bu ustte gordugunuz benim ilk boya ile ugrasma cabam diyebilirim; akrilik boyasi, fircasi tuvali paket halinde satilan bir set. Tuvalin ustunde baski seklinde resim var ve tuvalin ustundeki numaralar elinizdeki hangi renk boyalari karistirip boyayacaginizi soyluyor. paketin icinde renklendirilmis hali de oldugundan bitmis halinin neye benzeyecegini bilerek aliyorsunuz.
Bu asagidaki ise bitmise yakin hali. Birkac rotus yapip sprey vernikle sabitledim.
Benim icin kolay bir calisma oldu; Ramazan'da bir hafta boyunca isten gelip iftar olana kadar bununla kendimi oyaladim. Bundan heveslenip bir benzer set daha aldim; bitince onu da paylasirim. Eli tuvale gidemeyenleri alistirmak icin guzel bir baslangic olur diye dusunuyorum.


Posted by Picasa

Labels: