DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/12/2007

Igne Oyasi Mevlut Basortuleri ve Tulbent Oyalari




Posted by Picasa

Merhabalar herkese,
gecen haftaki yogunlugumdan sonra yeni bir haftaya merhaba derken bu guzel igne oyalarini kullanmak istedim. Usttekiler online bir alisveris sitesinden. Alttakiler isecogunlukla Benan yenge'den.

Gectigimiz hafta Ikra yakinda evlenecegini, hic ceyiz yapmadigini ama simdi keske yapsaymisim dediginden bahsetmis yorumunda. Ikra eger bana email atabilirsen, sana nacizane birkac fikir vermek isterim. Ceyiz ve diger alisverislerin icin faydali olabilir.

Bu haftam da yogun gecer mi diye dusunuyorum. Neyseki guzel yogunluklar; isim var calisiyorum, dostlarim var kapimizi caliyorlar da onlara hazirlik yapiyorum. Sagligim yerinde cok sukur, aradaki ufak tefek hastaliklari saymazsak, istedigim gibi gezip dolasip, spora yapabiliyorum. Beni merak eden tum dostlara tesekkurler. Iyiyim.





Posted by Picasa

Labels: ,