DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/13/2007

Annemin dantel yastigi


Dort farkli yone bakan laleleri andiriyor gibi geldi bana bu ornek. Anneannemin bunu ordugu gunleri dun gibi hatirliyorum. Aradan onca yil gecmemis gibi.
Kendi kendime nazar degdirdim arkadaslar, dun evden cikmadan blogu guncelledim, aman ne guzel gidiyor hersey diye. Sonra voleybol oynamaya gittim, daha dakkasina nasil oldugunu bilemiyorum, yavas cekimde izlemek mumkun olsa keske ama ben kenardaki siranin kosesine bir guzel gobek attim,aynen topa kafa atar gibi oldu, tabi siranin kenara kacacagi yok, oldugu yerde duruyor, sonuc olarak morarmis bir karinla hatta biraz da aciyla dolasiyorum dunden beri. :(( Yalniz bu gobekli olmanin bir faydasini az da olsa gordum, allah korusun o yag tabakalari olmasa herhalde ic organlarima zarar verirdim. :)
Posted by Picasa

Labels: