DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/08/2007

KIR YATAK ORTUSU VE PERDE DANTELI



Gitmeden once gelir gelmez bloga ekleyeyim diye hazirladigim orneklerden birisiydi bu ama ben dondugumde yorgun oldugum icin daha once firsat bulamadim. Gelir gelmez de eve yiyecek alisverisi icin diye ciktik, gitmeden bir sure once baktigimiz kayak takimlarinin da indirime girdigini gorunce biz iki gunu sokaklarda gecirdik gene. Ben de daha onceden birikmis hastalik iznimi bugun kullanmaya karar verdim boylece. Oksurugum gecmedi, doktora gidip duzgun bir ilac almanin zamani geldi galiba. Kuru oksuruk de olsa ihmale gelmez.

Semayi havlu kenarina orup dikmislerse de bence perdeye daha uygun olur. Altta ise bu semadi parcanin seritler halince orulup birbirine dikilmesi ile yapilacak hos bir yatak ortusu var.

En alta ise basit bir bohca kenari olabilecek ornek koydum. Orerken ustune boncuklar filan ekleyerek susleyebilirsiniz. Arzuya gore ya her karenin ortasina, uclara gnlunuze gore istediginiz renkte inci boncuklar yakisir diye dusunuyorum.





Labels: ,