DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/17/2007

3 Oda Takimi: Aycicek, Altindag ve Baliksirti

Posted by Picasa
Uc farkli yuvarlak oda takimi ile devam edelim blog seruvenimize. Uzerinize afiyet, ben hasta olmusum da farkinda degilmisim. Tabi bir 30 derece, bir -20 , sonra bir 3 derece sonra bir daha -29 derken benim bunyem ne yapacagini sasirdi. Sabah bir kalktim, sol tarafim agriyor. Daha once bir kere daha basima geldigi icin , haah ben bunu taniyorum biliyorum deyip doktora gittim. Buyuk ihtimal bobreklerimi usutmusum, hastaliga bir sey demeyecegim de bir de agrimasa. Butun gun evde sirt ustu yattim, yanima donemedigimden. Yarabbi ne rahat yerde yasiyorum; mudure bir email boyle boyle deyince onlar benden daha cok endiseleniyor; aman dikkat et iyi dinlen ilacini tam al, iyilesene kadar gelme diyorlar. Gelmeyecegim de topu topu 5 gunluk hasta iznim var, buna da sukur. Eskiden kadrolu olmadigimdan o da yoktu.

Aksama bayagi farketti halim, agrim hafifledi; en azindan her 45 dakika da banyoya kosmama gerek kalmadi.:( Annemi oglen arayinca tabi simdi soylesem telaslanacak diye, iyiyim isteyim cok konusamayacagim diyerek kapattim.
Iste boyle gecti bir gun daha. Isler beni bekliyor; elisleri de beni bekliyor. Neredeyse bir sene once basladigim boyama masa ortusunun son iki motifi boyanmayi bekliyor, yaptigim somentablonun kirpikleri kaldi. Esi olan sehpa ortusunun de ikinci parcasi yapilmali.
Ben de bugun (Persembe) hava duzeliyor diye esime aksam is cikisi kayaga gidelim diye soyleniyordum; kaldik mi evde gene. Zaten kayak icin cok kotu bir sene geciyor burada. Neyse, esim ne zaman vereceksin bilgisayar demeye basladi. Herkes kendine ama niyi baksin.

Posted by Picasa

Posted by Picasa

Labels: