DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/18/2006

Dilruba Perde



Benim hos buldugum bir perde ornegi bu. Dunku yazdiklarima birakilan yorumlardan bir yanlis anlasma var gibi geldi bana. Ozunde dedigim su: herkes mi yanlis okudu ya da herkes mi tersinden anladi? ben zaten bunlarin hepsini benim yapmam mumkun degil; ama gene de orulmus bitmis gormek benim icin buyuk keyif ve bu sebeple baskasina yaptirip bu kadar danteli saklama/ kullanma ve hediye etme durumum da olamayacagindan satsam mi demistim. Bu tabiki ticaret amacli oluyor. neyse sadece kendi kendime ic gecirmemi disa vurmustum, ciddi bir durum yok ortada. Buna da aciklik getirdikten sonra ziyaret edenlere bir soru: Bu sitede dantel olarak ne gormek hosunuza gidiyor; semalar,hic gorulmemis ornekler, daha cok tepsi ortusu mu, daha cok oda takimi mi vs. Akliniza gelenleri yazarsaniz sevinirim. Tesekkurler.

Labels: