DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/13/2006

Artvin Ortusu







Bugun hem boyle bir ortu semasi hem de dun dinleyip hosuma giden bir turkuyu paylasmak istedim.Anasayfada semalar yarim ciksa da ustune tiklayince tamamini gorebilirsiniz. Gecen gun buradaki Artvinli bir tanidik esime O da Artvinli ya) Turkulerle Artvin diye bir cd vermis. Icinde en cok bu hosuma gittigi icin sizlerle bu turkuyu paylasiyorum; mp3 olarak aradim ama bulamadim.

SENDEN BANA YAR OLMAZ

Senden bana yar olmaz
Olsa vefakar olmaz
Kışa çevirme yazımı,
Çalıp dinletme sazımı
Küstürüp sen al nazımı,
Yaralıyım yaralı

Her ağaçta bar olmaz
Seven bahtiyar olmaz
Kışa çevirme yazımı,
Çalıp dinletme sazımı
Küstürüp sen al nazımı,
Yaralıyım yaralı

Yar ki yardan ayrılsın
Ağlamaktır neşesi
Kışa çevirme yazımı,
Çalıp dinletme sazımı
Küstürüp sen al nazımı,
Yaralıyım yaralı

Labels: