DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

9/19/2006

Merhaba sevgili elisisever arkadaslar ve dostlar,

Bugun yeni bir ornek eklemedim. Benim yilan hikayesine donen is meselem olumlu sekilde sonuclandi ve dun yeni isimde basladim. Benim icin fiziksel bir mekan degisikligi olmadi cunku gene ayni yerde, ayni binada calisiyorum ama daha ilk gunden is ce sorumluluk yogunlugunu hissettim. Bir haftaicinde Ramazan'in baslamasiyla ister istemez gunler daha da yogun gececek. UStelik Ekim sonuna Paris'deki bir konferansa yetistirmem gereken bir projem ve Pazartesi gununden itibaren 2 ayligina baslayacagim yogun bir egitim programim da var. Haftanin bes gunu sabahtan aksama kadar is yerinde egitimde, aksamlari ve haftasonlari da proje icin bazen isyerinde bazen evde calismam gerekecek. Bu yogunlugum icinde elimden geldigince blogumu guncellemeye devam edecegim. Eger benden ses cikmazsa sebebi bu yazdiklarimdir. Sizlere de hemen hergun ugramaya devam etmek istiyorum ama her zaman selam birakamazsam, darilmayin lutfen. Aralarda seyahat de etmem gerekecek; eger hic sesim cikmazsa da uzaktayimdir; merakta kalmayin simdiden soyluyorum. Zaten ben butun bir yaz blogda tam gaz calistim da. Izni hakettim umarim. Sevgiler.