DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

9/27/2006

Kartanesi Peceteli Ortu

Merhabalar herkese,

Bugun birkac ornegi bir arada ekledim cunku haftasonuna kadar sehirdisinda olacagim. Daha once bahsetmistim, isyerinde egitime de basladim; bu birkac gunu de baska bir sehirde gecirecegiz hep beraber grup olarak. Beni fazla ozlemeyin diye de boyle bir cozum buldum; biliyorum aslinda ozlemeyeceksiniz de. :))


Dantel kitabindan bir ornek ve semasi.




Victorian Needlecrafts kitabindan aldigim bir sema. Aslinda icindeki cickelerden baska bir sema cizmeyi planliyordum ama kismet.


Ornegin yarisini minik karelerin etrafina ordukten sonra boyle minik karelerden birlestire birlestire ortu buyuyor ve asil ornek cikiyor.Bu da kitaptan bir ornek. En sona ise semali bir ortu kaldi.






Hem yastik, hem oda takimi hem de istenirse biraz buyultulup dortlu peceteli fiskos da yapilabilir.

Bunu da aslinda sal motifi yapabilirsiniz diye ekledim.

Labels: