DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/11/2006

Victoria Masa Ortusu



Victorian Style Needlecrafts kitabindan bir ornek. Umarim fotograftan ornegi cikarmak mumkun olur. Kolay bir ornek, Sal yapmak icin de motifleri kullanilabilir gibi geldi bana ama Nagihan ne diyor sormak lazim. Bir kac gundur de tatilde oldugundan, ancak gelince sorabilecegiz O'na. Fotograftan sanki dantelin ustune, motifler birlestirildikten sonra sutasi dikmisler gibi duruyor, detayli fotografi olsa daha iyi olurdu tabi.

KUSLU BEBEK CARSAFI ARADIGINI BELIRTEN BIR YORUM BIRAKILMIS.DAHA DETAYLI BILGI VERIRSENIZ, YARDIMCI OLMAYA CALISIRIM. BEN NERESINI TAM ANLAMADIGIMI SORAYIM KI NE ARADIGINIZI ANLAYAYIM. BEBEK NEVRESIM TAKIMI YAPMAK ICIN, KUS DESENLI ARADANTEL MI ARIYORSUNUZ? YOKSA SADECE CARSAF KENARI OLACAK BIR DANTEL MI? YOKSA KANAVICE OLARAK MI ISLEYECEKSINIZ. BIR DE NE KADAR ZOR BIRSEY OLSUN ISTIYORSUNUZ. BUNLARI DA YAZARSANIZ, ISTEDIGINIZ GIBI BIRSEY BULMAYA CALISIRIM. TAHMIN EDERSINIZ KI, TARIF NE KADAR DETAYLI OLURSA, ARADIGINIZI BULMAMIZ DA O KADAR KOLAY OLUR.

Uc tane de oda takimi ornegimiz var, Ahmet Bey'in orneklerinden. Ilki yalanci igne oyasi dedikleri orneklerden biri. Daha once de minik motiflerden olusan bir yalanci igne oyasi fiskos ortusu yayinlamistim.







Yaz oldugu icin midir, yoksa evde yalniz oldugumdan mi, elim hic dantele gitmiyor. Bir turlu minik bir parcayi bitiremedim. Bos duruyorum, tembellik ediyorum da sanmayin, dolu dolu geciyor ama sicaklardan da olsa gerek, evde durmak istemiyor insan.

Labels: