DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/18/2006

Hatun Oda Takimi



Ben bu kanserisi takimi ekledim, ama altina yazi yazmak icin blog anasayfasindan geri cektigim siralarda Seruhan da gorup, ben bundan yaptim diye yorum birakamadan kayboldu diye sormus. Kaybolmadi, iste burada. Yorganin ustunde cektigim icin parlamis ama ornek olusturmasi ve fikir vermesi acisindan yeterlidir diye umuyorum.

Bu arada aksam yemege gelen arkadaslarimla oradan buradan konusurken cocukluk yillarima dondum; cocuklugumun yegane dantel ustasi Hatun'u hatirladim. Onu da anmak icin ismini hatun koydum.
Bugun ogleden sonra hissedilen hava sicakligi nemle birlikte 43 dereceye kadar cikti. Aksama da yemege arkadaslar oldugu icin, bizim evde yana ocakla birlikte 45-46 olmustur. Sabah aksam dus almaktan derilerimiz asinacak diye korkar oldum. :) Hep o sicaklarda yasayanlara kolay gelsin.

Labels: