DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/17/2006

Eti Tepsi Ortusu



Eskiden Eti Buskuvilerin reklamini hatirlamayan yoktur herhalde. Bugun gittigim alisveris merkezindeki bir dukkanda turk buskuvilerinden bir kac cesi gorunce aklima geldi, boylece size de hatirlatmis olayim.

Yakisi sicaklardan kendimi atacak su birikintileri arar hale geldim. Oyle nem var ki yagsa da kurtulsak dedirtiyor insana. Bizim evde ogleden sonra gunesi aldigi icin ozellikle is cikisindan aksam 9 a kadar beni eve geldigime pisman ediyor. Bir de Cuma aksami veya haftasonuysa, arkadaslardan birisi arasa da disari ciksak diye bekliyorum resmen. Sagolsun yalniz oldugumu duyanlar, benim aksam yalniz cikmayacagimi tahmin ettiklerinden , hadi yemegi disari da yiyelim diye davet ediyorlar. Ustelik esim de olmayinca arkadaslarim sadece bana kaliyor, konusup kendime geliyorum. Hic, esim orada askerde sen geziyorsun demeyin cunku kendisi de haftasonlari geziyor, Burdur'da ne kadar gezebilirlerse. Bu haftasonu askeriye Afyon'a gezi duzenlemis de baska bir sehre de gitmis. Tabi O'nun da bu seneki tatili bu, bu kadar uzaktan git, sabah aksam koyun gibi sayil da sayil, aralarda yemek yedirsinler sonra bir daha sayil derken gecirdi iki haftayi; kaldi son haftasi. Boyle yani benden haberler.

Labels: