DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

7/03/2006

Basak Mutfak Takimi



Kesin Seruhan'da olan bir takimdir bu. Kanserisi ve gullu ornekler kendisinden soruluyor da. :)
Herkese iyi haftalar. Bizde bugun de tatil; Cumartesi gunu Kanada Gunu'ydu ve haftasonuna denk geldigi icin devlet ve bazi ozel sirketler takip eden haftanin ilk gununu tatil ilan ediyor. Ben de 3 gunluk tatilin tadini cikartiyorum.

Gerci ben bir ay tatildeyim de denebilir cunku esim Turkiye'ye, askerligini yapmaya gitti. Cuma gununden beri bir ozgurum bir ozgur ki sormayin. Ilk defa bu kadar uzun sure yalniz olacagim icin heyecanla karisik bir endise icindeydim. Sanmayin ki evde yalniz kalmaya korkuyorum; ben yalnizliktan korkuyorum. 3 gunde yeni duruma alistimsa da ilk gun cok zor geldi. Esimle de konustum gittiginden beri birkac kere de daha rahatim simdi. Email bile atmis bana Antalya'dan, sonra Burdur'dan telefon da etti birligine teslim olmadan once. 21 gunluk askerlik askerlikten sayilmaz belki coklari icin ama biz pek hazirlandik; daha dogrusu ben yaptim hazirliklari kendisi cantayi aldi gitti. Ara ara benim yalnizlik haikayelerimi de paylasirim sizlerle. Herkese guze lbir gun dilerim.

Tabi bu arada dantel icinde bir iki laf soylemeden gecmeyelim. Buzdolabi ortusu icin uc tane dantel parcasi yanyana oruluyor, mas ortusunde de ayni sekilde parcalar yanyana orulerek ortunun dort kenari donuluyor. Zor bir ornek, batip cikmasi cok, yavas ilerliyor ama agir bir mutfak takimi isterim diye israr edenler icin uygun bir model.

Labels: