DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

6/06/2006

Halkali Seker Oda Takimi



Yaz aylarina girmemizle beraber blogcular da birer ikiser tatil icin yola cikmaya basladi. Sanal dunyada ki dostlarimizin bu sureli ayriliklarindan dolayi, blogumu yaz boyunca hergun guncellememeyi daha uygun buluyorum. Boylece sonbaharla beraber, daha yogun olarak guzellikleri paylasmaya devam ederiz diye dusunuyorum. Belki hafta da 5 degil de 3-4 olur. Belki birgun ekler bir gun guncellemem. Zaman daha belirginlestirecek.
Bu ornekleri tatil oncesinde sanirim internetten bulmustum. Eger siz sevgili blog takipcilerinin gonderdiklerinde de ben unuttuysam da cok ozur dilerim. Bir kaci gittigidiyor.com'dan gibi kalmis aklimda. Sizlere ornek olmasi anlaminda buraya da ekledim. Isteyenler satan arkadaslari da bulup alabilir, yaptirabilir.

Cetrefilli Oda Takimi-2


Motif Oda Takimi

Ece Oda Takimi

Labels: