DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

6/19/2006

Carkli Vitrin Takimi ve Fiskos Ortusu



Herkese iyi haftalar,
Ben cok o kadar iyi bitirmedim gecen haftayi cunku Cumartesi gunu, Turkiye'de cektigim fotograflari, ki cogu dantel fotografi idi, bilgisayara aktarayim hem de neler var diye bakayim istedim. Fakat ne oldu, esim ilk geldigim gunlerde karta ihtiyaci oldugu icin, bana sordugunu soyluyor ama, kartin icindekileri silmis. Oysa ben O'na hic sol der miyim? Demem. Ilk anda ne kadar hayal kirikligi yasadigimi tahmin edersiniz herhalde. En az 100 fotograf vardi; ya yeni ornkeler ya da gordugum bir ornegin farkli bir yerde uygulamasi idi. Su an elimden hicbir sey gelmiyor; o ornekleri tekrar toparlamam da cok zor olur. Ancak annemdekileri tekrar cekme sansim olur. Senede bir kere gidebildigim gozununde bulundurulursa, siz de ben de o ornekleri unutayim.

Gonul dostunun elinden hos bir takim, sikigneli bir ornek. Hemen altta ise biraz farkli sekli var. En altta ise fiskos ortusu olarak Elif Tekstil'den ornek.



Labels: