DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

4/18/2006

Menekse ve Ilkgul Dantel Yastik




Gunaydin herkese,

gerci su an sizin icin sabah mi emin degilim. Cicekli bir seyler eklemeyi dusunurken bunlar geldi aklima. Aslinda ikisi de yastik olmak icin oruldu ama biri portmantoda biri bohcada su an. Ustteki yengemin, alttaki benim. Benim olani da yengemin diger orneginden cikartmistim. Ilk ordugum yastiktir ayrica, her ne kadar sonra daha guzel seyler orduysem de, ve daha duzgun de, ilk gozagrisi diye bir sey varmis. :)




Bugun sizlere bir baska konudan da bahsetmek istiyorum. Ilk 15 Nisan'da Nagihan'in blogunda uyarisi uzerine, benim de bahsi edilen siteyi gezmem ile farkina vardigim bir durum. Intoko insanlarin internet uzerinden satis yapmasina yarayan bir site. Buraya dantel satmak isteyen kisiler de kontak adresleri ile ilan birakarak, fotograf da kullanabiliyorlar, satmak istedikleri urunleri satabiliyor. Problem su noktada basliyor, bir sahis, bizim gibi elisi bloglarindan aldigi fotograflari kendisininmis gibi kullanarak , satici olarak ilan vermis. Linklerden gorebilirsiniz :
http://www.intoko.com.tr/index.php?url=http%3A//www.intoko.com.tr/markt/40/43/items/610733.htm%3Freturn%3DeJxLtDK0qs60MrAutjIxs1JKySwuyEmsjM8sSc3NySwusdbPTSzKL

http://www.intoko.com.tr/index.php?url=http%3A//www.intoko.com.tr/markt/40/43/items/610733.htm%3Freturn%3DeJxLtDK0qs60MrAutjIxs1JKySwuyEmsjM8sSc3NySwusdbPTSzKL

http://www.intoko.com.tr/index.php?url=http%3A//www.intoko.com.tr/markt/40/43/items/610733.htm%3Freturn%3DeJxLtDK0qs60MrAutjIxs1JKySwuyEmsjM8sSc3NySwusdbPTSzKL

Baska da var, sirf bunlar degil.

Nalan (Elisi Sepetimdekiler), Saadet( Fiyonk) ve Meral(Arkadasca) dan da fotograflar kullanmislar; benden de bir iki fotograf var. Kimse ne benden ne bu arkadaslarimdan fotograflarimizi kullanmak icin izin istedi. Ben blogumda, elimdeki arsivimdeki ornekleri bsakalari ile paylasmak icin burada sergiliyorum. Isteyen herkes zaten buradan ornegi alip yapabiliyor. Ben ilk anda, fotograf makinasi olmayan biri, bizden ornek cikartip bunlari yapip satiyordur belki diye dusunmustum ama bunun icin de izin istese, zaten fotograflarda sag tus kilidi yok, izin verirdik. Yeri gelmisken sunu bir kere daha tekrarlamak istiyorum, benim blogumdaki ornekleri herkes istedigi gibi kendisine ormek icin kullanabilir. Ben diger arkadaslardan begendigim bir ornegi orup, su arkadasimda gormsutum begendim yaptim diyerek, ve o arkadasin linkini de vererek, kendi bloguma yaptigim dantelin fotografini koyuyorum. Bir de istek uzerine, arkadaslarim icin sema ciziyorum ki bunlar baska bir yerde olmayan seyler cogunlukla. Yani kendim oturup bilgisayar programinda vakit harciyor ve o semayi olusturuyorum. Bu semalari da herkes gene fotograflarda oldugu gibi , ormek icin kullanabilir. Yok, ben ormeyecegim ama kendi blogumda kullanacagim diyorsaniz da o zaman benim blog adresimi verirseniz benim acimdan problem olmaz. Kusura bakmayin ama yeri geldigi icin uzatiyorum biraz lafi, bendeki semayi alip diyelim ki danteli ordunuz, simdi tabi o sizin maliniz, kendi ortunuz ama gene de semasini su arkadasta gormustum deseniz , birbirimize destek vermek ve mumkun oldugunca daha fazla kisiye ulasmak anlaminda faydali olur diye dusunuyorum. Ben kimseye benim fotografim, kullanma demiyorum; cunku her fotograftaki danteli ben yaptim diye bir sey yok; ailem, arkadaslarim veya bazen kutuphanedeki kitaplardan da olmak kaydiyla elimdeki herseyi baskalarina ulastirmak istiyorum. Yani amacim bunlar benim, dokunani yakarim degil, herkese ulasalim, herkes faydalansin; bunun icinde blog adreslerini de fotograflarla mumkun oldugunca kullanalim.

Labels: