DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

4/20/2006

Kasimpati Fiskos Ortusu




Yalniz Papatya Fiskos Ortusu


Cetrefilli Fiskos Ortusu



Elif Tekstil'e internette gezinirken rastladim. Sonra kendileri ile irtibata gecerek, orneklerini kullanmak istedigimi ilettim. Mehmet Bey, benim blogumu gezdikten sonra olur verince sizlerle paylasma imkani buldum. Dukkanlari IStanbul'da, Gaziosmanpasa'da imis. Bana fiyatlari uygun gibi geldi, internet uzerinden alma imkani da var, dukkanlarindan da. 70- 80 YTL'ye fiskos ortuleri, 20-40 YTL'ye bohcalari gorunce bana uygun geldi. Ben 4 senedir bu konuda fiayt takibi yapmiyorum gerci.

Ornekler bildik; genelde eger ayni ornegin mesela vitrin takimini bloga eklemissem, gene ayni ismi kullaniyorum ki konulara gore arsivden arama yaparken takim olanlari rahat bulabilin. Cetrefilli oda takimi ve havlu kenarlarina linkten ulasabilirsiniz. Onumuzdeki haftada Elif tekstilden orneklerle devam edecegim, haberiniz olsun.

Labels: