DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

4/10/2006

Gupur Havlu Danteli



Sevgili elisidostlari, bugune guzel havlu kenarlari ile baslayalim; yapalim hediye edelim veya kendimiz kullanalim ama illaki kullanalim diyorum. Guzel seyleri sona saklamisim, bu havluyu bana Suheyla yenge hediye etmisti. Ben yillar once ilk dantel ogrendigimde, kitaplara bakar bakar ornek begenir ama hicbirini bitirmeye sabredemeyecegimi dusunur ve bir turlu baslayamazdim. Bu havlu ornegini de o zaman begenmis ama gene ayni sebepten yapmamistim; cocukluk iste her is bitmez gorunuyor o yasta. Aradan 15 sene gecmis ve bana havluya dikili kullanima hazir gelince tabi cok sevindim. Altta detayi:



Salkim Havlu Danteli



Bu iki havlu ornegimizin biri benim, alttaki ise bir arkadastan cektim gecen sene tatile Istanbul'a gittigimde. Aceleyle cektigim fotograflar boyle kotu de cikinca uzuluyorum. O anda makinanin ekranindan ne yazik ki ne kadar net oldugunu anlamiyorum , taa ki bilgisayara yukleyene kadar. Tabi arkadasi arayip, ben yarin 10 dakika ugrayacagim bir daha diyecek ne vakit oluyor, ne de gidecek. Kendi evimde cektigim fotograflarin cogu cok net cikmis, arada tabi elimden kacanlar olmus. Onlari da anneme bir daha hurc actiramayinca, tekrar cekememisim.

Ustteki salkim ornegini daha da buyultup perde ucu yapiyorlar, ben utu acisindan pek tavsiye etmem ama. Alttaki ornekten de hos bir nevresim/ pike danteli olur.
Orumcek Havlu Danteli

Labels: