DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

4/24/2006

Gelincicegi Bohca



Bu bohcalari bulunca, alisik oldugumdan farkli bir tarzla karsilastim. Ozellikle alttaki boyama dantel bohcalar benim icin yeni oldu, ilk defa goruyorum. Zevkler ve renkler tartisilmaz, begenenler de olur begenmeyenler de diyerek sizlerle de paylasmak istedim. Ben danteli boyamaya, bilemiyorum yeni oldugu icin mi, pek gozum alisamadi ilk etapta.Ornekler Elif Tekstilden.
Bir kisminizin bildigi uzere Sali gunu benim icin cok onemli bir sinava girecegim. Ondan sonra da artik birkac gun son hazirliklarla ugrasirken, blogumu ve sizleri ihmal etmis olursam, kusura bakmayin. Mumkun oldugunca her blogu gezmeye gene calisacagim ama eger yorum birakamazsam, mazur gorun bu hafta beni. Ondan sonra da Ay sonuna kadar yokum zaten, blog da tatile girecek yani.

Zisan Bohca



Zisan Bohca -2


Zisan Bohca-3


Zisan Bohca-4


Zisan Bohca-5

Labels: