DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

4/19/2006

Bahar Mutfak Takimi



Gunaydin herkese,

Guzel bir Carsamba gunu gecirmenizi dilerim. Ben dun biraz isyerinde bunalarak eve geldim, dar vakitlerde genelde hep isler ustuste yigilir ya, oyle oldu. Bir de bir arkadasin, ki arkadas dedigimi bakmayin, benim iyi niyetle O'nu rahatlatmak icin soylediklerimi tutup bana karsi kullandi, cok da kizginim. Neyse canlarimizi fazla sikmayalim, nasilsa surda tatilime az kaldi. :)

Bu Gul'un mutfak takimi. Daha once bu ornegin oda takimini eklemistim; dun de Nazli ekledi; Onun ara birlestirme parcalari biraz farkli. En altta ise kitaptan yamuk olmamasi icin cok ugrastigim tepsi ortusu var. Ben de sanki oturup yapmis gibi soyleniyorum yahu. :)

Labels: