DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/28/2006

Nevgul Perde ve Oval Gullu Perde/Nevresim Agzi



Gullu, hos, hareketli bir perde ornegi ile Sali gunune geldik gene. Bazen hergun digerinin aynisi gibi hissediyorum. Ustte ailemden duz kenarlisi, altta ise Seruhan'in ordugu hem alt hem ust kenari girintili cikintili hali. Ben de kendime bu ornekten yapsam mi diye dusunurken, daha basit bir dantelde karar verdim. Daha ilk ana parcasinin yarisini bitiremedim, bir bitse bloga da eklerim de. :((



Diger bir begendigim gullu perde ucu da bu. Aysen kendi bloguna ekledigi, benim de o zaman bu kitaptan tarattigim ornegin ne kadar guzel durdugunu gorelim diye, Aysen'e bu fotografi kullanabilir miyim blogumda diye sordugum hos bir ornek. Gene Meral'de de vardi. En asagidaki fotografta foruldugu uzere, perde disinda pike agzi veya nevresim takimi olarak da cok guzel oluyor.


Labels: ,