DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/13/2006

Halkali Cicek Ortu



Herkese guzel bir hafta diliyorum. Ben cok yogun bir hafta gecirdim, haftasonunda ise neredeyse kendimizi unuttuk. Bir arkadasimiz, Avrupa Yakasi adli dizinin cekilmis 59 bolumunun DVD'ye kaydedilmis oalra kbize de seyredelim diye odunc verdi. Biz tabi burada nerdeen seyredecegiz turk tv kanallarini? Ilk basta oyle bir bakariz dedik, sonra bir anda oyle farkli geldi ; Cuma aksamindan beri neredeyse bir yemek bir tuvalet mollasi veriyoruz evde.Ancak ucte birini bitirdik. O yuzden bu hafta beni siz de unutun arkadaslar, ben kendimi unutmusum bolumler arasinda.

Bu ornekten baska seyler yapma dusuncelerim var. Tek bir baklava parcasini orta gobek yapip, daha once ekledigim elicabuk tepsi ortusu tarzinda bitirebilirsiniz. Bu deseni tekrarlayarak seccade bile yaparsiniz. Bu arada bana elislerinden gondermek isteyen arkadaslar, fotograflari email ile gonderebilirsiniz. Email hesabimin kapasitesi oldukca buyuk, gonderdiginiz mesajlarin bu sebepten dolayi donmemesi gerek. Bir daha deneyin, heyecanla orneklerinizi bekliyorum.

Labels: