DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/01/2006

Gul Yolu Masa Ortusu/Fiskos




Azimli bir dantel orecek araniyor, model burada. :)) Gene bir elbirligiyle ornek cikartma calismasi daha. Nasil mi oluyor bu elbirligiyle calisma, tek basina bir fotograf varken ben de, o fotograftan ornek cikmiyor. Sonra bir arkadas bir baska fotografini gonderiyor, sonra bir tane kitaptan buluyorum ve taaa daaa , anlasilir olmus biraz. Bugun de Manolya semasini bulmus gondermis, cok tesekkur ederim Manolya.

Ben bayildim bayildim bu ornege. Bir de masanin ustundeki haline bakayim derseniz
tiklayin ve Sehnaz'in elinden bitmis halini gorun. En altta ise www.dantelci.com sitesinden kumasa dikilecek sekilde uyarlanmis hali, cok guzel olmus bence. Fiyati belli degil ama uygun gelirse ilk musteri ben olucam. :))










dantelci

Labels: , ,