DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/10/2006

Gul Yatak Ortusu

Kutuphaneden aldigim bir kitaptan kopyaladifim ornegin birlestirerek boyle yatak ortusu semasi yaptim. En alttaki semada da gordugunuz uzere, aslinda orulurkenbir siranin ortasindan yanindaki siranin ortasina kadar boydan istediginiz uzunluga gelinceye kadar oruluyor. Sonra bunlar birbirine birlestirilerek, devam ediliyor. Kenar olarak bu veya baska bir gullu ornek yapilabilir.

Sizlere bir konuda soylemek istediklerim var. Arkadaslar, sagolun her zaman memnun oluyorum, gelip geziyorsunuz blogumu. Yalniz benden bir ornek istediginiz zaman, mesela dantel havlu kenari ariyorum demeniz yeterli olmuyor. Hepsi dantel zaten bendeki orneklerin. :)) Ilk once lutfen konulara gore arsivden istediginiz baslik altindaki orneklere bakiniz. Eger istediginiz gibi bir sey bulamadiysaniz, emaille veya yorum birakarak , mumkunse istediginiz tarzi tarif ederek ornek isteyiniz. Mesela, bohcalik olacak, suslu cicekli havlu kenari ariyorum gibi. Veya mutfak takimi olabilecek sekilde meyve desenli gibi. Benim elimdeki kesin bir sayi soylemem ama yuzlerce ornegi bir kerede sizlere blog veya email araciligi ile gondermem mumkun degil. Sizlere aradiginizi bulmaniz konusunda yardimci olabilmem icin ayrintiya ihtiyacim var. Her iki tarf icinde isi hizlandirmis oluruz. Iyi haftasonlari dilerim.




Labels: