DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/22/2006

Domates Oyasi



Benim aklimda soldaki kirmizili oyanin ismi boyle kalmis, yanlis degildir umarim. Sevgili Benan yengenin ceyizinden. Ornek olsun diye buraya eklemek istedim, hem de hergun hergun dantel olmasin; bunaltmayayim sizleri. ben cok seviyorum da arada degisiklik yapmak gerek. Seruhan, dun biraktigi yorumda, sen danteli cok seviyorsun, kizin olur insallah da cok ceyiz yaparsin demis. Olsun da yapariz soz olsun. Sevse de yaparim, sevmese de; zaten anasina bak kizini al demisler; benim kizim da boyle isleri sever herhalde.
Bir arkadasimiz ise elindeki orneklerden gondermek istiyormus, tabi cok memnun olurum. erduremi@hotmail.com adresine, digital fotograf gonderirseniz ben de buradan diger arkadaslarla da paylasmis olurum.

Labels: