DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

3/25/2006

Alev Havlu Danteli ve Peceteli Ortu Semasi




Benim evdeki ipleri bitirme cabalarimdan biri daha. Ipler de beni hic uzmuyor, tam yetiyor. Gerci yapacaklara ben ana renk beyaz suslemeler renkli iple olsun derim. Alltada ise kose kisminin semasini bulabilirsiniz. Ucu danteli ise kirpikli havlu ucu olarka arsivde var.Ben bu ornegi aslinda sevdim, ilk basta bu semayi kumas ile birlestirerek orulecek bir dantel olarak tasarlamistim kafamda. Bence en altta goreceginiz sekilde orulurse hos bir ortu ortaya cikar. Pecete gelecek orta gibekleri isterseniz kumas yerine kafeslerle doldurarak orerek ve parcalari birlestire birlestire masaniza uygun boyutlarda ortu olarak da orebilirsiniz.Gene tek koseyi mutfak takimi olarak da orerseniz farkli bir havasi olur.


kenar

Labels: