DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

2/01/2006

Yagmur Oda Takimi



Bir degisik, ufak motifli oda takimi. Yapmasi oldukca kolay, goruntusu de hos. Fiskos olarak da buyutulurse, narin bir goruntu verir. Bu arada Nazli'cim, sen ben kendimi zora sokuyorum diye uzulme; sadece elimdeki ornekleri bloga dengeli olarak eklemek icin ugrasiyorum. Sagolsun, benim ceyiz, ailemin isleri, es dostun ornekleri, internet semalarimdan parcalayip birlestirdiklerim, kitaplar filan derken ben de ornek bitmiyor. Ben de azimliyim, hepsini paylasana kadar surecek boyle hergun. Ben biraz fazla tezcanliyimdir, bir ise basladim mi, tadini kacirmadan tabiki, cabuk halletmek isterim. Hergun ornek eklemem de bundan. :)) Ummarim, hosunuza gider bu ornek de.

Labels: