DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

2/24/2006

Meyve Sepeti Mutfak Masa Ortusu



Dun aksam Cuma gunu bloga ne eklesem diye dusunurken, mutfak takimi eklemedigimi farkettim ama sonra semali olsun diye israr edince, israri da kendime yapiyorum anladiginiz uzere, bu iki ortu cikti ortaya. Kare parcalarin orulup birlestirilmesinden olusuyor. Ustunde boyle meyveler varken de ancak mutfak masasina veya bahce masasina olur ama siz gene de bahcede kullanmayin benim hatirima, ortu kirlenmesin olur mu? Bir de ustteki ornek icin aslinda dortlu parcanin ust siradaki iki tanesini birlestirirken sepetin sapi ortaya gelecek sekilde orurseniz, daha hos olur diye dusunuyorum.

Almanya'dan Mine hanim ve aramaz takma isimli elisiseverler, biraktiginiz mesajlardan bloglariniza ulasamiyorum. Blog adreslerinizi gonderirseniz, ziyaretinize gelmek isterim.

Labels: ,