DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

2/20/2006

Didem Bohca



Herkese gunaydin, gerci ben geceyarisi yaziyorum buradan ama blog ziyaretcilerimizin cogunlugunun Turkiye ve Avrupa'dan oldugunu gozonunde bulundurunca, dogru giris cumlesi oldu. :)) Evlenecekler, ceyiz hazirlayanlar, ben danteli heryerde seviyorum diyenler icin bir bohca ornegi. Altta deseni daha acik gorebileceginiz dantel, ustte ise pembe iplikle orulmus dikilmis kullanima hazir hali. Bitmisi benim degil. Ben zaten guzel olsun ama kullanimi kolay olsun diyenlerdenim. Bohcayi sardim mi kaygan kumas olup da acilirsa ignelemek ile ugrasamam; gerci bu tarz bohcalari da hep hediye bohcasi olarak kullaniyorlar. O yuzden emeginize, gozunuze yazik olmasin, evinizde kullanabileceginiz renkte ve tarzda orun arkadaslar. Bu ornege uyan carsaf takimi da var, aklinizda olsun.

Labels: