DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

2/02/2006

Baykusgozu Havlu Ucu




Baykus'a benzemiyor mu bu icice gecmis hali? Daha once boyle bir ornek icin adinin nisan halkasi oldugunu soylemisti bir arkadas. Nereden oldugunu hatirlamiyorum ama bu baykus gozu kisimlari, orta gobegin kenarlarina eklenerek oda takimi da yapiliyor. Hatirlarsam ya da bulursam, bloga eklerim. Bana degisik gelen bir ornek bu.

Nurpiko adi ile yorum birakan elisisever hanim bana "sizinle tanışmak istiyorum ben 54 yaşında 2 çocuk annesiyim yıllardır halk eğitim ve şu anda belmek kursiyerim 5 şiş mefruşat bölümü ticari olarakda calıştım karşılıgını alamadım .bazı nedenlerden dolayı işimi çok seviyorum ölürsem beni makinamla ğömün diyorum sizin merak ettigim yönünüz bu dalda ugraşınız ne capta selamlar" diye yazmis. Hangi konudaki ugrasimi sordugunuzu tam olarak anlayamadim. Daha acik yazabilirseniz, cevaplamaya calisirim. Simdilik soyle bir cevap vereyim: Genel anlamda elisi ile iliskim kendi capimda devam ediyor. Ozellikle dantel ile ugrasmayi seviyorum. Eger ticari anlamda bir girisimim olup olmadigini soruyorsaniz, maddi ve manevi anlamda beni mutlu eden bir isim var su an. Elisini hobi olarak surduruyorum. Elimdeki ornekleri baskalari ile paylasmak istedigim icin de bu blogu kullaniyorum. Sordugunuz bu muydu acaba?

Labels: