DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/20/2006

Yildiz Ortu



Sonunda benim ordugum bir seye geldi sira. Sagolsunlar, hem model gonderen var, hem bende sema var derken gunler geciveriyor. Gecen haftaki yildizcicegi oda takimi ile benzedigini gorunce kitaptan bakarak ordum, tatile gitmeden once bitirmistim. Fotograftan kenarlari marullanmis gibi gorunuyor ama tam aksine cok olculu bir ortu oldu, ilk defa da bir kitaptan baktigim ornegin ip yetti, boyutlari da kitaptaki kadar oldu. Once orta yildizli yuvarlak orulup, once bir yanina sonra tam karsisina yarim daireleri de bitirince, kenar danteli ile tamamlaniyor. Esime de begendirdik, ee artik kullanmaya geldi sira. :)) Boyle diyorum ama artik bir dahaki pakete bunu da ekler gonderirim anneme; saklasin diye.
Hepinize iyi haftasonlari diliyor, gonlunuzce vakit gecirmenizi diliyorum. Pazartesi gorusmek uzere.

Labels: