DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/05/2006

Nazli Gul Yastik



Hemen senebasindan aklimda olup da bloga ekleyecegim dedigim semalari sizlerle paylasmak istiyorum. Ilk once Nazli'nin yaparken semasi olmadigi icin ornegini cikartmak icin ugrastim dedigi yastik. Yalniz ben simdi dikkatli bakinca gulun farkli oldugunu gordum. Model o kadar benziyor ki, su ana kadar anlamamisim.

Ikinicisi ise daha once Aysen'de gordugumuz bir masa ortusu. Iki farkli semasi var ben de. Buyrun ikisini de kullanin. Bir ara(10 sene olmustur allah bilir) bu ornegi yapayim diye cok heveslenmistim ama sonra iyi ki vazgecmisim, bitiremezdim herhalde. Semaya gore danteli calistiktan sonra, istediginiz renk kumasa sardirarak, sonra kenardaki cicekleri, ortunun uclarina da calisarak ortunuzu tamalayin. SIterseniz kumasinizla ayni renk iplik kullanarak farkli bir hava yakalayabilirsiniz.

Tavuskusu Masa Ortusu-1


Tavuskusu Masa Ortusu-2

Labels: