DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/19/2006

Namrun Igne Oyalari



Bugun sizlere bir siteden bahsetmek istiyorum. Bu fotograflari internette elisi satan kisileri ararken buldum; yanlis hatirlamiyorsam internetten alisveris yapilabilecek bir yerdi. Fotograflarin sahibinden de siteyi buldum. Namrun Igne Oyalari sitesinden ne yazik ki fotograflar yok, fiyat bilgileri var. Isteyenler zaten bulup alabilir. Ben igne oyasini severim ama bunlar cok guzel olmus, hani kenarina oya yapmis olmak icin degil de bu desene hangi ornek de yakisir diye dusunulup emek verilmis. Bana fiyatlari da cok uygun geldi. Gectigimiz gunlerde Sennur da yorum biraktigi sekilde, Allah boyle calisarak ev gecindirenlere kolaylik versin. Istanbul'a gittigimde, boyadigim masa ortusunun uclarina bu oyalardan alip dikmeyi dusunuyorum.

Bir duyuru da Ozlem hanim icin. Istanbul Tuzla'da oturan Ozlem hanimgonderdigi emailinde yatak odasi takimlari, masa ortusu ordugunu belirtmis. Ilgilenenler icin elinde hazir dantellerde oldugunu soylemis. Tel numarasini vermis : Tel:0555 536 43 09. Ilgilenenlerin haberi olsun boylece.



Son olarak ise dun bir sarki gondermistim arkadaslara. Bircogunuzdan geri geldi; dinleyenlerin sevdigini umuyorum. Nuran teyze icin sozleri de asagida. Isteyenlere mp3 formatinda gonderebilirim.

Gamzeler
Seni boyle gormek istemezdim yar,
Saclarin kar beyazi yuzun solgun.
Seneler doldurmus gamzelerini
ama gozlerine dokunmamis yar.
Seneler doldurmus gamzelerini
ama gozlerine dokunmamis yar.

Yazik sana nasil kiydilar yar
Opulecek ellerini kimler yordu
Acilar curutmus hayallerini
ama gozlerine dokunmamis yar.
Seneler doldurmus gamzelerini
ama gozlerine dokunmamis yar.

Labels: