DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/30/2006

Muge Mutfak Takimi



Bu haftaya uzun zamandir bloga eklemek istedigim bir mutfak takimi ile baslayalim. Daha orulme asamasinda iken cekmistim fotograflari. Sadece buzdolabi ortusu bitmis, pecete kenarlari oruluyordu. Ben de de bu ornegin somentabl yapilacak kenar semasi vardi. Sizlerinde farkedecegi uzere, orulmus dantel ile sema biraz farkli. Ben "aa bendeki semadaki daha zarif duruyor, bu boyle tombul desenli olmus" dedim diye de laf isittim. :)) Gene de israrliyim, semadaki motif daha hos duracaktir. Somendeki ara motifleri istedigini kadar arttirabilir, masaniza uygun olacak sekilde arzu ettiginiz boyutta orebilirsiniz. En altta ise pecete ucu var.



Labels: