DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

1/17/2006

Baklava Seccade



Sehnaz aralik ayinda bende dantel seccade ornegi var mi diye sormus, ben de Ocak ayinda hatirlatmasini rica etmistim. Sonra ben Sehnaz'in sordugunu unutup Asya'ya diger arkadaslarda gordugum bitmis orneklerden gonderip, birkac gun icinde semali ekleyecegimi soylemistim. Ancak bugun farkian vardim ki ilk emaili yanlis yere gondermisim. Asya da hic sesini cikartmiyor sagolsun, yuzume vurmuyor. :))
Sehnaz, bunlar aslinda tek motif seklindeydi, birlestirince boyle seccade ornegi olabilir. Istersen motif motif orup arasini kafeslerle tamamlayabilirsin. Yahut da motifleri saten kumasa pikolatabilirsin. O zaman daha az dantel ormus olursun. Bitmis ornekler icin Aysenceyiz veya Ansude linklerine bakabilirsin.
Bir de gordugum oda takimi olabilecek ufak motifleri de birlestirerek, seccade boyutlarinda dikdortgen bitiriyorlar ve gene altina renkli kumas, tercih sana kalmis, gecirip kullaniyorlar. Ben hepsi guzel olur diye dusunuyorum. Bu semalar etamine islemek icin de cok uygun. Umarim begenirsiniz hepiniz, ozellikle de Sehnaz.

Lale Seccade

Labels: