DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

12/28/2005

Herkese Merhaba

Merhaba dostlar,

10 gunluk bir tatilden sonra tekrar aranizdayim. Sali gecesi evimize geldik ama hem tatil yorgunlugu hem de dun haberdar oldugum bir meseleden dolayi kendime gelemedim. Bu yuzden beni biraz daha mazur gormenizi rica ediyorum. Guzel bir tatil gecirdik, farkli sehirler gorup, farkli seyler yasayip hayat nereye akiyor, ne getiriyor diye bolca dusunup, bir o kadar da cok gezip geri geldik. Semanur'un kapidan kafasini uzatip yagan kari gormek istedigi gibi ben de soyle gozucuyla kapidan bakip 2006'da neler olacak bilebilmek isterdim su an. Insanin elinin kolunun bagli oldugu, ne yapsa ne dese degistiremeyecegi , insallah sonu iyi biter diye dua etmekten baska yapacagim birseyin kalmadigi bir durumla karsi karsiyayim. Canim tahmin edersiniz ki cok sikkin. Direkt benle alakasi olan bir durum da degil ama insan dusunup bunaliyor tabi.

Buradan herkese 2006'in guzellikler getirmesini diliyorum. Dertli olan derman, hasta olan acil sifa, darda kalan gonlunde ferahlik ve arayan leylasini (aradigi leyla her ne ise) bulsun. Ogrencilere Allah akil ve calisma azmi versin, icinde de benim kardes ve kuzenlerime. Terazi burcu olarak bugune kadar hep dengeyi aradim, ne zaman kefelerden biri agir bassa huzursuz oldum. Belki de ilk defa ilahi bir gucun kefelerden birine elini uzatmasini bekliyorum. Allahim su gecenin karanliginda, seher vaktinin sessizliginde, gozlerden akan iki damla yasla sana acilan elleri bos cevirme, gonlumuzden geceni sen bizden daha iyi bilirsin; hakkimizda hayirlisini ver.