DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

12/15/2005

Gullerden Bir Demet - GUL HAFTASI

Bu haftayi bir suru gullu ornek semasi ekleyerek bitirelim isterseniz. Elimdeki kitaplardan, internetten, arkadaslardan gelmis gullu ornekleri de boylece bir arada gorme imkanimiz olur.

Dortlu Pecete Fiskos
Isterseniz bohca ucu, isterseniz pecetelerin etrafina orup, birlestirerek fiskos ortusu isterseniz de masa ustune somentabl havasi vereceginiz bir ortu icin ideal.


Ikiz Guller Masa Ortusu
Bu ornegi internette bulmustum, yanilmiyorsam about.com'dan. Allta semasini cesitli sekillerde birlestirerek farkli ortuler icin gozunuzun onune gelsin diye birlestirdim. Asil semasi hemen asagida.



Ikiz Guller Dortlu Pecete Fiskos Ortusu



Ikiz Guller Aradantel Ornegi



Kalp Yastik
Seruhan'in gonderdigi kalp icinde gullu yastik semasi.



Nalan Masa Ortusu
Bu ustteki ornegi Nalan daha once blogunda paylasmisti, oyle guzel ki dayanamadim bir de ben burada paylasayim istedim; gullu ornek arayanlar hepsini bir arada gorsun diye. Umarim Nalan sakincasi yoktur canim.



Akangul Somentabl
Yildiz gibi akip gidiyor sirayla guller.



Gul Bahcesi Bitmis Hali
Bu linkten daha once yayinladigim semasina bakabilirsiniz, internetten bitmis halini bulunca gormeniz icin eklemeye karar verdim.


Gobekli Gullu Kare Ortu
Semasindan bakinca cok guzel bir ortu olacagi belliydi ama dort semayi birlestirince ortada kalan gobek kismi da guzel oldu.



Gul Havlu Ucu
Gullu olsun ama zor olmasin diyenler icin bir havlu veya carsaf kenari smeasi.



Nazli Gul Fiskos Ortusu
Nazli blogu Rengarenk'te bu ornegin bitmis halini eklemisti, eger yapmak isteyenler olursa semasi da burada. Bu linkten bitmis halini gorebilirsiniz.



Ben 10 gun kadar aranizda olamayacagim. Bir terslik olmazsa Pazar sabahi yola cikiyoruz, donuste gezdigim yerlerin fotograflarini sizlerle paylasmayi umuyorum. Ben yokken bloglariniza yeni seyler eklemeyin, olur mu beni bekleyin. Candan ozellikle Mahmut Tuncer klasiklerini ben gelene kadar sakla olur mu?
Buranin sogugu insanin canindan bezdirir, ancak boyle aralarda sicak yerlere mumkun oldugunca kacarak dayanabiliyoruz. Uzun zamandir bu tatilin planini yapiyorduk, ilk basta Meksika derken, bir sekilde tekrar USA bati kiyisinda karar kildik. Her ne kadar plan yapmis olsak da bakalim yol bizi nerelere goturecek. Ayin 27'inde geri donmus olacagim, ve ertesi gun ise donmem gerekiyor. Maddi ve manevi anlamda hem tatili hem de ikimizin islerini ayarlamamiz zor oldu ama Allah'a sukur oldu. Herkes kendine iyi baksin, gorusmek uzere diyorum.

Bu kismi Cuma sabahi ekledim. Dun gece cok kar yagmis, esim telefon etti simdi yoda yururken dikkat et, disari da 30-40 cm kar var diye. Arabalar filan kayiyor, yollari temizleyememisler diye. Anlayin halimizi, ey sicak havali guzel yerler, bekleyin gelicem.:))

Labels: , , , , ,