DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/14/2005

Piramit Cetik



Havalar sogudu, kis iyice kendini hissettirmeye basladi. Eger cetiklerini hazirlamayanlar varsa, iste tam firsati. Haydi hanimlar (orgu bilen varsa beyler) kisin ayaklarimizi sicak tutalim, cetiklerimizi giyelim. Simdi sorun bakalim bu satirlari yazan sahis cetik giyiyor mu? Eskiden giyerdim, ozellikle duz orulup ustune cicek filan islenen cetikleri severdim ;simdi evim hali kapli oldugu icin corap yetiyor. Bir de apartmanimiz sicak oldugu icin, terlik bile fazla geliyor.

Bu arada esim bu sanal oyunlarimizi, pazarlama firmalarinin bizlere oyunu olarak yorumlamaya devam ediyor. Ozellikle bu son oyundaki sorular, internet arastirmasi ve herkesin cevaplarini takip ediyorlar filan dese de ben oyle degil, hep baska birisi baslatiyor diyorum. Bir oyun da ben baslatayim ki, sadece oyun oldugunu anlasin di mi? :)))) Iste bana bir sebep; sorulari ortak olusturalim, oyunu ilk cevaplayarak ve belki baska sorular da ekleyerek, sizleri sobelemeye baslayayim. Ne dersiniz? Yorumlarinizi ve soru onerilerinizi bekliyorum.

Labels: