DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/04/2005

Pasminalarim



Merhaba herkese,

Bunlar benim kendime bayram hediyelerim, pasminalarimin ucuna kumas boyasi ile sus yaptim. Ne yazik ki istedigim kadar guzel cikmadi fotograflar. Oysa ozellikle mavi olanin ustundeki boyalar boncuk gibi duruyor, boya gibi degil. Genelde hep duz renk seyler giydigim icin, pasminalarin ucunda susu olsun bari diyerek boyadim. Cok basit ustelik yapmasi. Mavi olanin ustunde seffaf parlak, lacivert ve mavi 3 renk boya var. Farkli siralarla farkli mesafelerde noktalar yerlestirdim ustune. Kuruyunca, cok modern bir goruntusu oldu diger ikisine gore. Ilk basta hic begenmeyen Yusuf, sonunda en cok mavi olani sevdi. Hicbirini daha kullanmadim, o yuzden hediye de edebilirim. En guzel yani da bu olsa gerek.

Bu arada herkese biraktiklari yorumlar icin tesekkur ederim. Inanin ki, bugun Turkiye ile konusunca biraz moralim duzeldi, kendime geldim. Kisa bir suredir, icimde bir hosnutsuzluk var. Kisa ve oz bir tarif yaparsam, parcalarin hicbirinden sikayetim yok ama bir araya gelince, butun fotograftan memnun degilim gibi bir durum soz konusu. Biraz da bayramin geldigini bilmem bu duygularimi kiskirtip, su yuzune cikartiyor. Gececek tabi, bu arada biraz sesim solugum cikmazsa merak etmeyin beni. Herkese iyi bayramlar ve guzel bir haftasonu diliyorum.

Labels: