DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/30/2005

Papatya Tulbent Oyalari



Ikisi de ne guzel degil mi? Benan yenge'nin bohcasindan cikardiklarindan. Sizlere de belki fikir olabilir. Yapimini sormayacaginizi umuyorum, bilenler bilmeyenlere anlatsin, olur mu?



Nagihan'in sitesinde gorup, bloguma ekledigim bir ozellik sayesinde beni duyanin neresinden arkadaslar ziyaret ediyor gormege basladim.Turkiye ve Avrupa, bir de Suudi Arabistan'daki dostlarimi taniyorum. Cok meraklisini Serra demeyin n'olur ama su ana kadar haberimin olmadigi ve bana degisik gelen yerler var. Mesela Japonya ve Kanada'da New Brunswick/ Nova Scotia civari diye tahmin ettigim bir yer. Sizler beni takip ediyorsunuz, hatta taniyorsunuz, ben de eger izin verirseniz sizleri tanimak isterim. Zaten izin vermeyecekseniz, bir email/ yorum yazmazsiniz, olur biter. :)) Herkese benden sevgiler.

Labels: