DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/12/2005

Ne Kadar Sanalız?

Gene sobelendim. Nazli'ya beni sobeledigi icin tesekkur ederim, yalniz biz kendisini sobeleyince, cok uzun bunlar deyip yazmiyor, o yuzden bundan sonra uzun oyunlari Nazli'ya parca parca gonderecegim.

Günde ortalama kaç saat internettesiniz?

Sabah kalktigimda yuzumu yikamadan yaptigim ilk is, bilgisayarin dugmesine basmak oluyor. O acilirken, su isiticisinin dugmesine basiyor, gidip yuzumu yikiyor ve ne yesem diye dusunuyorum. Eger ise gideceksem, sadece elisi sitelerine soyle bir goz atip, bir de gazetenin anasayfasina bakiyorum, ben uyurken muhim bir sey filan olmussa diye. Yok eger o gun evdeysem, bir daha kapanmiyor bilgisayar, ben ders yapiyorsam aralarda bilgisayardayim, yoksa hep bilgisayardayim ki. Internet zaten hem cok hizli hem de sinirsiz oldugu icin hep sanalim ben.

Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz?(hangisi)
Msn'i kullaniyorum ama evdeysem bile pek acmadigimi farkettim. Sadece annemlerle konusmak icin kullaniyorum aslinda ama bundan sonra yeni bir program varmis, telefon gibi sadece konusuyorsun, onu kullanmak istiyorum.

Kac tane mail adresiniz var?
Sadece 3, biri hotmail, biri iste, biri de okuldan( iptal edilmesi gerekiyordu ama bir sene oldu hala acik)

Sizinle bütünleşen sanal bir adınız ya da nickname'iniz var mı?
erduremi herhalde, her yerde kullanici adi olarak bunu kullaniyorum.

İnternet ortamında tanışıp, real yaşamınız da pekişen arkadaslıklarınız var mı?
Gecen sene Turkiye'ye gittigimde Nazli ile gorusmek icin ugrastik ama bir turlu kismet olmadi. Sengul'u gene bu blog sayesinde tanidim, gittigimde gorustum, bir suru dantelinin fotografini cektim. Nagihan'in fotografini gordum, e kizi ona verecegim zaten daha ne olsun. Gerci benim olmamis kizimin talibi cok; mesela daha yeni evlenmisim, buraya geri donecegimiz icin akrabalarimizi kisa kisa ziyaret ediyoruz, Yusuf'un yengesinin annesi beni orada gorup, torunuma kizini alicam cabuk yap bir tane demisti ama. Bekleyeni cok.
Diger tanistigim arkadaslarla da mutlaka pekistirecegiz de mekan ve zaman problemimiz var.

İnternet üzerinden alişveriş yapiyor musunuz?
Evet; kitap, elektronik esya, ucak bileti, tatil vs.

Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp, aklınıza ilk geleni yazın; "ya internet olmasaydı" .......
Eger benim hic internetten haberim olmamissa, muhim degil, ama su gunden itibaren internet olmayacaksa, o zaman hasta olurum. Ev tasirken bir kac gun kesiliyor ya, ben inanin hasta oluyorum, canim hicbir sey yapmak istemiyor, moralim bozuk oluyor. Yani olmaz oyle sey diyorum bu soruya.

Ben de Munevver teyzeyi sobeliyorum ki diger arkadaslara da sobeleyecek birileri kalsin.