DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/25/2005

Gulden Ortu



Bu ortuyu dun aksam bitirdim, bugun sicagi sicagina sizlerle paylasmak istedim. Cok once baslamis ama ipim bitince yarim kalmisti, annem ipin devamini gonderince ben de bitirebildim. Kitapta 60 numara iple 24cm'e 36cm oluyor ve 100 gram gidiyor diye yazmasina ragmen benim ortum 60 numara iplikle 21 numara tig kullanmis oldugum halde 40 cm'e 50cm oldu, ayrica 30 gram iplik ancak gitmistir. Bir daha bu kitaplara inanirsam. :)) Ben buyukce bir tepsi ortusu olsun diye baslamistim ama kismet baska bir seye imis, su an ne olur bilemiyorum. Bu yuzden kirpigini yapmamaya karar verdim ama kirpigi bitince nasil gorundugunu anlamaniz icin altta bitmis kenarini gosteriyorum.




Yorumlarda cok emekli diyenler olmus, tabi cok basit bir ornek degil ama benim kullandigim bir yolu anlatayim, ornegi takip etmesini kolaylastiriyor. Eger kitaptan cikartiyorsaniz, once fotokopisini cekin, sonra her sirayi tamamladikca, bu fosforlu kalemlerle bitirdiginiz siranin ustunden gecin. Boylece bir alt sirayi da gordugunuz icin, ust sirayi yapmasi kolaylasiyor, hem de siralari takip zor olmuyor. Yok eger hazir ornekten bakip yapacaksaniz, o zaman da ufak cengelli igneyi, ordugunuz siranin basina takin, boylece en azindan siranizi kolay bulursunuz.
Herkese iyi haftasonlari dilerim.Ufak motifli oda takimi isteyen arkadasimizin arzusunu da onumuzdeki gunlerde yerine getirecegim.

Labels: