DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/10/2005

Gul Kokusu



Niye siyah beyaz bu fotograf ve niye yarim bu dantel degil mi? Siyah beyaz cunku ben goz karari yapmasini bilmedigim icin, ve bu ornegi gordugum kitap kullanilacak ip miktarini yanlis verdigi icin yarim kaldi. Ustelik renkli iple ordugum icin de tek bir gulu bile tamamlayamadim, ustunu size ornegi gosterebilmek icin de ayni rengin farkli bir tonuyla bitirdim. Bu ornekteki guller Nagihan'in Guller Acti fiskosuna cok benziyor. Toplam sekiz tane gul olacak ustunde, her kenarda iki taneden. Aslinda cok guzel duruyor da ben bitiremedim ki. Bittiginde de gullerin uclari birbirine bagli kalmayacak. Cok begendigim icin de sizlerle paylasmak istedim. Kitapta ornek bu isimle geciyordu. Eger bulabilirsem, degisik bir fiskos ortusu de var bu ornegin.Ortasi gene boyle, gulleri bitirdikten sonra, aralara serpme guller yaparak istediginiz kadar buyutuyorsunuz aslinda. Belki bu kitap(bir gazetenin verdigi dantel kitabi miydi, yoksa dantel dergisi miydi emin degilim) vardir sizlerde de.

Labels: