DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

11/18/2005

Arkadasini soyle, sana kim oldugunu soyleyeyim

Soz verdik, tahminleriniz ne kadar tutmus soyleyecegim dedim. Cop adam da cizecektim ama cok yorgunum, ugrasamadim; kusura bakmazsiniz umarim. Gerci atasozumuze gore, sizlerden biriyim, pek farkim yok. Gidin bakin aynada, ne goruyorsaniz iste oyle biriyim ben de. :)

Ben anlatayim kendimi, gorunce sasirmayin. Saclarim ozunde koyu kestane ama su aralar ozellikle boyamaya devam ettikce kizillasiyor. Uzun saci cok severim ama kis gelince kurutmasi cok problem oluyor; o yuzden biraz daha kisa kestirdim. Cenemle omuzum arasi boyu, ama ah o rengi yok mu sonunda istedigim kirmiziyi buldum; isik altinda gorununce bir seviniyorum ki. Iri dalgali saclarim, yesil gozlerim var.

Ten rengimi tutturamadi kimse; acik beyaziyim. Boyum bence mankenleri saymazsam, Turkiye standartlarina gore uzun; 172 cm filan. Uzun sayilir miyim ki? Ince, citi piti kismina gelince, yok Nazli'cim tutmadi bu kismi. Tam aksi genis omuzluyum(iriyim demek bu), annem dusman korkutmalik benim cocuklarim der, yani pek cici degilim bence. Mideme gelince, yemek yemeyi cok seviyorum, o yuzden midemin durmasini bilmesi lazim. Kilolu muyum, yok aslinda degilim.

Giyim tarzima gelince, ben yillarca hafif topuklu sirin ayakkabilar giyen, ayagina spor yapmanin disinda spor ayakkabi giymeyi neredeyse zulum goren biriydim. Hep ceketli takimlar filan giymeyi severdim. Nasil anlatsam ki, yabanci filmlerde 20 yasinda, beyaz bluzu, uzun fonlu saclari, etegi, ve mutlaka inci kupeli tipler vardir ya, ogrenci klup baskanlari, oyle bir tarz cizmeye calisiyordum. Hala da etrafima gore klasik cizgiye yakinim diyebilirim. Kanada'ya geldikten sonra ise biraz toplum tarzi ,biraz da camasirlari ben yikadigim icin herhalde spor tarza kaymaya basladim. Spor ayakkabilarim en iyi dostum. Gerci ortam olunca, ince topuklu ayakkabilarimi giymeyi gene cok seviyorum, kendimi daha ozel hissediyorum desem. Ayakkabi almaya ciktigimda, hep gozum ince sivri topuklu suslulere kayar anlayacaginiz.
Beni esprili bulmaniza cok sevindim; bu demektir ki sizler gercek Serra'yi tanimaya baslamissiniz. Ben birisiyle ilk tanistigimda, O insanla ne kadar anlasacagim, ne kadar sevecegim uc asagi bes yukari anlarim. Eger hoslanmadiysam, mesafemi korurum, ve fazla konusmayan, notr bir tavrim olur. Yok eger gorunce seversem, hemen ben olurum. Gercek Serra, cok ama cok konusmayi seven, konustukca acilan, hayati tartismayi seven birisi. Insanlarin farkliliklarini kabul ettim, ozellikle benim hayatima direkt etkisi olmayan insanlari (yani birinci derece ailem disindakiler). Bu anlasmami kolaylastiriyor.

Sonra melek olma kismi var ya, umarim sakincasi yoktur Nuran teyze cok guzel bir sey yazmis, sizlerle paylasmak istiyorum. Erkeklere karsi fazla da melek olmayacaksin, sonra kanadini kirarlar demis.

Dun aksam yazmaya baslamistim arkadaslar, sonra Yusuf yeter destan mi yaziyorsun, bilgisayar bana lazim deyince, kalktim tabi basindan. Gec de olmustu ama ozellikle kanapeye uzandim ki, sirami kaybetmeyeyim, ama nasil olduysa ben sabah kendimi yatagimda buldum. Uymusum demek, Yusuf da iceri goturmus. O yuzden yazdiklarimi post edememistim, simdi sabah hemen ilk is bunu yaptim.

Esime teshislerinizin ne kadar dogru oldugunu yazdirmak zor olur, Asuman ve Nagihan sizlere birakiyorum sozu. Soyleyin ne kadar tutmus tahminler?