DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/11/2005

Yaprak Ortu



Anneannemin dolaplarini karistirmak her zaman zevkli olmustur. Bir de boyle guzel ortuleri bulunca, ne buyuk bir sevinc yasiyoruz torunlar anlatamam. En buyuk olarak, toplama kismi bana kaliyor ama. Bu sefer fotograf cekmek icin karistirirken, neler buldum neler. Anneannem bizden gizli birilerine ceyiz biriktiriyor galiba. Bu ufak bir ortu, zaten daha buyuk nasil sabredilip yapilir bilmiyorum. Benim aklimda kalan, yapraklarin motif birlestirir gibi bir suru birlestirme islemi yapilarak oruldugu. Bu ortuden oda takimi da yapilabilir, fiskos ortusu de. Ben masa ortusu icin kullanmaya acirim ama piko ile gobek kismini diktirip, belki bir de ortunun kenarina bir sira yapilirsa, cok sik ve hos bir masa ortunuz olur. Bakalim, ortu benim olursa, bir seyler dusunecegim.

Labels: