DANTEL VE CEYIZ DUNYASI

Elislerinden ornekler bulabileceginiz, ugraslarimizi paylasmak icin hazirlanmis bir internet gunlugu

10/28/2005

Merhaba elisi dostlari,

Bugun kendimden bir dantel eklemek istemedim. Onun yerine size bir sorum var. Sizlerin goruslerini duymak istiyorum desem daha dogru olur. Hepimiz bloglarimiz araciligiyla cok guzel bir elisi zinciri ve dostluk yarattik aramizda. Dostluk ebedi de, bu elisi bloglarimiz ne kadar surecek? Sizlerin aklinda, ben blogumu su kadar devam ettirmek istiyorum gibi kaba taslak da olsa bir sure var mi? Bu soruyu dun Sennur'a sormustum, sagolsun hemen emaillerle fikir alisverisi yaptik.

Simdi de sizlere soruyorum, siz neler dusunuyorsunuz bu konuda? Her ne kadar gonul hic bitmesin dese de, zamanla ne ekleyebilecek ornek kalacak elimde, ne de yapmasi kolay bir sey ki hergune yeni bir sey hazirlayabileyim. Ben sizlerin fikrini aldiktan sonra, ne dusundugumu ve ne yapacagimi da paylasacagim tabi. Yorumlarinizi bekliyorum. Herkese iyi haftasonlari. Gorusmek uzere,

Serra